Searching...

Patrice 33 & Momo 28 - Waiters at Colette's (rue St-Honoré - Paris)



© Photos Fred the Mole

Patrice (Left)
I wear a jacket from LE BOUCLARD.
My Jeans are from LEVIS and My tee-shirt from JONNHY CUP CAKE.
My sneakers are gazelle from ADIDAS.
For me Fashion is what I like.
Ma veste est de chez LE BOUCLARD.
Mon jeans est un LEVIS et mon tee-shirt est un JONNHY CUP CAKE.
Mes baskets sont des gazelle de chez ADIDAS.
La mode c'est ce qui me plaît.



Momo (right)
My jacket is a 2CKEP.
My jeans are from DIESEL.
My cap is a SUPREME. My sneakers are Dunk from NIKE.
For me Fashion is to wake up in the morning.
Ma veste est une 2CKEP.
Mon jean est un DIESEL.
Ma casquette est une SUPREME. Mes baskets sont des Dunk de chez NIKE.
Pour moi, la mode c'est de se réveiller le matin.

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!