Searching...

Guillaume 30 & Jay 27 at le Rubis Café - Paris



© Photos Fred the Mole

(Guillaume works as Public Relation at Collette shop)
I wear a shirt MAHARISHI. My under-shirt is from EMINENCE.
my jeans are from BAPE. My sneakers are "Poker Pack" from REEBOK
My glasses are from NSBQxBKRW.
My rings are from CHROME HEART.
For me Fashion is at the M moment of the D day.
















(Guillaume travaille aux relations publiques chez Colette)
Ma sur-chemise est une MAHARISHI. Mon marcel est un EMINENCE.
Mon jean est un PAPE. Mes baskets sont des "Poker Pack" de REEBOK.
Mes lunettes sont des NSBQxBKRW.
Mes bagues sont des CHROME HEART.
Pour moi la mode est selon l'intant T du jour J.


























(Jay works as a journalist on BKRW.com)
I wear a polo-shirt by MARC JACOB.
My jeans are from PRPS.
My sneakers are "Cali Roots Edition" by NEW BALANCE.
My glasses are from NSBQ
My watch is a " Daytona black&black" by ROLEX.
For me Fashion is to wear it now !







(Jay travaille comme journaliste sur BKRW.com)
Mon polo est un MARC JACOB.
Mon jean est un PRPS.
Mes baskets sont des "Cali Roots Edition" de NEW BALANCE.
Mes lunettes sont des NSBQ.
Ma montre est une "Daytona black&black" de ROLEX.
Pour moi la mode c'est porter tout, tout de suite !

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!